Quines són?
Criteris de bones pràctiques
I ara…. Reduïm
Un projecte interdisciplinari de centre on participen totes les àrees a fi de fer reflexionar sobre els residus que produïm per tal de reduir-los, reutilitzar-los i separar-los adequadament per reciclar-los. El projecte treballa també l’eix […]
El passeig setmanal
El Passeig Setmanal és un projecte interdisciplinari centrat en alumnes d’educació infantil, que consisteix a sortir setmanalment de l’escola amb l’objectiu de descobrir l’entorn i treballar el medi, i que també incorpora l’educació per a […]
TAÏCA, L’art com a mitjà d’expressió personal
Per començar, Taïca és una activitat que té per objectiu que els infants s’expressin lliurement a través de les diferents possibilitats que ens ofereix el cos, es a dir, els elements de l’entorn proper i […]
Conviure sense soroll
Conviure amb el soroll és un projecte interdisciplinari sobre el so, el soroll i la contaminació acústica, que implica tota la comunitat educativa i proposa actuacionsque busquen com a resultat millorar la qualitat de vida […]
Vaig a l’escola
En primer lloc aquest és un projecte interdisciplinari de mobilitat. Com a resultat mostra com elaborar un projecte de camí escolar amb la implicació de tota la comunitat educativa.
Nivell Educatiu: Educació Infantil (P3, P4 i P5), […]
A l’escola reduïnt quilowatts
El projecte d’estalvi i eficiència energètica al centre es treballa amb l’alumnat del cicle superior mitjançant: treball curricular, la implementació de mesures d’estalvi energètic al centre i també l’avaluació respecte a l’efecte global del consum […]