Des del programa Escoles + Sostenibles de Barcelona ens comparteixen una eina, creada des del projecte Mirada Blava, que permet detectar, valorar i difondre la tasca d’entitats locals impulsores de l’educació en el mar: Autodiagnosi d’activitats educatives entorn del mar: valors i criteris d’avaluació.

La metodologia consisteix en una diagnosi en tres passos: caracterització, rúbrica d’autoavaluació i propers passos per a la millora. El document publicat inclou tant una plantilla d’autoavaluació com un cas pràctic a tall d’exemple. Us animem a conèixer-lo i utilitzar-lo!

El projecte Mirada Blava té per objectius:

  • Enfortir l’ecosistema blau per millorar l’entorn educatiu amb referència marítima.
  • Incorporar la mirada blava als itineraris docents.
  • Reformular l’oferta d’activitats existents per incorporar-la als itineraris docents i impulsar nous continguts no existents.
  • Consolidar una estratègia de sensibilització de l’alumnat en relació amb el mar per determinar les seves actituds futures en vers el sector marítim.

Més informació: